«بهشت روی زمین» را می شنویم/ روایتی از انتقام آیت الله بهشتی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صدا، همزمان با نزدیک شدن به سالگرد شهادت آیت الله بهشتی، رادیو نظام پخش سریال «بهشتی روی زمین» را آغاز می کند.

اجرای «بهشت روی زمین» ساخته محمد احمدزاده هروی نوشته شده است و در خلاصه داستان آن آمده است: «چهره دختر جوانی که آلمان او در حال تحصیل است و همسرش سعید در مرکز اسلامی هامبورگ برای ازدواج آماده می شود. آنها منتظر خانواده هستند آنها ریحان هستند همه چیز با خبر دست داشتن پدرش در قتل تغییر می کند. رخساره در ایران برای کمک به پدرش نزد آیت‌الله بهشتی می‌رود که زمانی در اروپا و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان با پدرش آشنا شد، اما با طرد، بی‌تعهدی و دستور مواجه می‌شود. از سر انتقام پدر به فکر انتقام می افتد و برای نزدیک شدن به آیت الله بهشتی در جلسات مختلف سخنرانی ایشان شرکت می کند اما با ملاقات آیت الله بهشتی همه چیز برای رخسرا رنگ دیگری به خود می گیرد.

«بهشت روی زمین» محصول نوید جولایبه کارگردانی نازنین محمینی، صدابرداری رضا طاهری. کارخانه محمدرز قبادی فر با صدای فریبا طاهری و هنرمند سیما خوش چشم. امیر زنده قلبمحمد پورحسن، مونا صافی، ماکان رضایی پور، شیرین سپه راد، کرامت رودساز، محمد آقا محمدی، فروغ انصاری. ماهروک افضلی، مجتبی طباطبایی، محمدرضا علی، نورالدین جوادیان، سارا فردوسی این برنامه از 12 تیرماه ساعت 1 بامداد روی آنتن شبکه رادیویی می رود.

دیدگاهتان را بنویسید