۷ تا از بهترین سایت های تبلیغات رایگان اینترنتی پربازدید در ایران

در این مقاله بیش از 7 وب سایت رایگان برای معرفی خدمات، محصولات و کالاهای شما معرفی می کنیم. شما به راحتی می توانید با ایجاد یک حساب کاربری ساده در هر یک از این سایت ها یا اپلیکیشن ها، تبلیغات محدودی در اینترنت داشته باشید.

معرفی ۲۰ سایت درج آگهی رایگان ایرانی و خارجی مثل دیوار

کدام نوع وب سایت برای تبلیغات مؤثرتر است و چرا؟

موضوع وب سایت عادی یا جدید. مطالعات مختلف نشان داده است که هر چه یک وب سایت برای شما تکراری تر و متعارف باشد، کمتر به تبلیغات و مشکلات صفحه توجه می کنید. معنی آن چیست؟ فرض کنید یک سایت خبری ورزشی مورد علاقه دارید. وقتی از این وب سایت بازدید می کنید، به دلیل اینکه ساختار وب سایت را کاملاً می شناسید، مستقیماً بدون توجه به جزئیات دیگر، به خواندن اخبار در قسمت مورد علاقه خود می روید. در این بین احتمالا به تبلیغات مکرری که هر از چند گاهی تغییر می کنند توجه نخواهید کرد! طبیعی است زیرا این محیط برای شما پر از تبلیغات تکراری است. بنابراین کدام جزئیات وب سایت و تبلیغات برای شما موثرتر است؟ پاسخ کاملا واضح است، وب سایتی که برای اولین بار از طریق گوگل با آن آشنا می شوید یا برای بار اول یا دوم می بینید. همچنین به خاطر داشته باشید که افرادی که از سایت‌های شلوغ بازدید می‌کنند، بازدیدکنندگان مکرر هستند، اما سایت‌هایی با سئوی قوی، تبلیغ شما را به افرادی که تکرار نمی‌کنند نشان می‌دهند!

بحث قیمت آگهی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. آیا به اندازه ای که برای آن هزینه می کنید مخاطب دریافت می کنید؟ بنابراین در اینجا به معرفی وب سایت هایی می پردازیم که نه تنها تبلیغات کمی دارند، بلکه بیشترین بازدید را از طریق گوگل دریافت می کنند و بیشتر مخاطبان آنها برای اولین بار این وب سایت ها را مشاهده می کنند. آنها همچنین بهترین قیمت را برای تبلیغات ارائه می دهند.
مخاطب و نوع آنها نیز در این زمینه بسیار مهم است. به عنوان مثال، ما درج تبلیغات خود را در سایت های دانلود نرم افزار توصیه نمی کنیم. چرا؟ واضح است زیرا اکثر کاربران این سایت ها به دنبال محصولات رایگان و دانلودی هستند و به دنبال محصولات جدید نیستند! در عین حال، سعی کنید محصولی را که ارائه می‌دهید در وب‌سایتی با موضوع مشابه داشته باشید، زیرا نوع مخاطب در آن وب‌سایت‌ها وجود دارد.
وب‌سایت‌های تبلیغاتی رایگان: حتماً آگهی خود را در آن قرار دهید. این وب سایت ها چون هیچ هزینه ای ندارند و همچنین بازدیدکنندگان قابل توجهی دارند. در زیر لیست 7 سایت برتر آمده است.
نکته مهم: سایت های تبلیغاتی زیر رایگان هستند و بازگشت سرمایه کمتری دارند. اگر قصد دارید تبلیغات حرفه ای و موثر انجام دهید، این سایت ها را به شما پیشنهاد می کنیم. (کلیک کنید)

1- وب سایت دیوار
سایت آگهی رایگان
دیوار در سال 1392 با هدف خرید و فروش بدون واسطه آنلاین شروع به کار کرد. امتیاز برند Devar توسط “آق پردازان هوشمند» (سهام خاص) در کلیه مراجع قانونی. در حال حاضر پربازدیدترین و ایده آل ترین سایت برای تبلیغات رایگان است.

صاف

با این نرم افزار ساده می توانید در 80 روز به هر زبانی مانند بلبل صحبت کنید و فقط 5 دقیقه در روز گوش دهید! بهترین روش امروزی تقویت حافظه همزمان آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

≡ دانلود اپلیکیشن دیوار برای اندروید

≡ دانلود اپلیکیشن دیوار برای آیفون

2- وب سایت ترومپت
سایت آگهی رایگان 5
سایت ترومپت در آگوست 2013 با موضوع ادعاهای آنلاین راه اندازی شد و هدف اصلی آن برای ارتباط مستقیم خریداران و فروشندگان. در حال حاضر بعد از دیوار پربازدیدترین وب سایت است و برخی معتقدند کیفیت بالاتری نسبت به دیوار دارد. مانند دیوار، هم برای اندروید و هم برای iOS برنامه دارد.

≡ دانلود اپلیکیشن ترومپت برای اندروید

≡ دانلود اپلیکیشن ترومپت برای آیفون

3- وب سایت نتبرگ
صفحه آگهی رایگان 6
نتبرگ وب سایتی است که اکثر آگهی ها در آن تخفیف داده می شوند و بعد از دو وب سایت فوق الذکر یکی از محبوب ترین وب سایت ها وجود دارد که می توانید محصولات خود را به صورت رایگان نمایش دهید.

≡ اپلیکیشن نتبرگ را برای اندروید دانلود کنید

≡ اپلیکیشن نتبرگ را برای آیفون دانلود کنید

اگر می خواهید به صورت گسترده و حرفه ای تبلیغ کنید: بهترین و پربازده ترین وب سایت های ایرانی برای تبلیغ محصولات ما کدامند؟

4- وب سایت باما (برای اتومبیل و موتور سیکلت)
صفحه آگهی رایگان 2
این وب سایت مخصوص تبلیغات اتومبیل و موتورسیکلت طراحی شده است و دارای یک نرم افزار اندروید برای گوشی های اندروید. به اندازه سایت های بالا شلوغ نیست، اما برای تبلیغات اتومبیل و موتور سیکلت به شدت توصیه می شود.

≡ اپلیکیشن نتبرگ را برای اندروید دانلود کنید

5- وب سایت آگهی 24
سایت آگهی رایگان 4
این وب سایت ناخواسته یکی از پربازدیدترین سایت های آگهی رایگان است که مانند بقیه از بین سایت های فوق، فقط نیاز به ایجاد یک حساب کاربری ساده دارد.

≡ بدون برنامه

6- صفحه اصلی ایستگاه
صفحه آگهی رایگان 1
مثل Ad 24، برنامه Android یا iPhone ندارد، اما تعداد زیادی دارد impressions و دارای دو نوع تبلیغات رایگان و پولی است که می توانید با ایجاد حساب کاربری به راحتی تبلیغات خود را به اشتراک بگذارید.

≡ بدون برنامه

حتما بخوانید: تبلیغ در اینستاگرام بهتر است یا تلگرام یا وبسایت های اینترنتی؟ چرا؟

7- وب سایت راهنمای همشهری
شهروند
این وب سایت به ادعای ایران نیز معروف است که به شما امکان می دهد به راحتی تبلیغات خود را به اشتراک بگذارید. این برنامه هم برای اندروید و هم برای آیفون دارد که می توانید از لینک های زیر دانلود کنید.

≡ دانلود اپلیکیشن شمشارید برای اندروید

≡ اپلیکیشن Samcity را برای آیفون دانلود کنید

توجه داشته باشید که سایت های تبلیغاتی رایگان دیگری نیز وجود دارند، اما از نظر ما ارزش وقت شما را ندارند. اما باز هم ممکن است سایتی را از دست داده باشیم که امیدواریم در قسمت نظرات به ما معرفی کنید. اگر در مورد تبلیغات اینترنتی سوالی دارید در قسمت نظرات از ما بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید