مراکز علمی کاربردی اساس آموزش و اشتغال در جامعه هستند



ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه لرستان گفت: آموزش های مهارتی مرکز علمی کاربردی علم صنعت معاصر و بخش خصوصی را به روز می کند و زمینه آموزش و اشتغال را در جامعه فراهم می کند.

علی جهانی امروز 11 تیرماه در دیدار با سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان، با اشاره به وجود نعمت های فراوان الهی در لرستان و راندمان بالای بخش های کشاورزی، دامپروری و گردشگری استان، اظهار داشت: نیروی انسانی واجد شرایط استفاده بهینه از این هدایا که زمینه ساز تولید و اشتغال نیز می باشد لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: جامعه دانشگاهی می تواند با کار علمی و پژوهشی برای رسیدن به این هدف فرهنگ سازی کند و همچنین فرهنگ کار را در جامعه ترویج دهد.

مدیرکل Spółdzielnia Pracy i Opieki Społecznej لرستان نوع رشته و مدرک را یکی از شرایط پرداخت وجوه خوداشتغالی عنوان کرد و افزود: پس از بررسی شرایط متقاضیان برای راه اندازی شرکت های مادر و تعاونی، پرداخت انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است در این جلسه محمدرضا جعفری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان هنگام ارائه گزارشی از فعالیت ها و فعالیت های این دانشگاه خواستار پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید