برنامه ویژه پوچتینو برای بازگرداندن چلسی به عظمت


به گزارش خبرگزاری فارس، «مائوریسیو پوچتینو» سرمربی آرژانتینی چلسی قصد دارد در آستانه تصاحب رسمی آبی های لندن، بازیکنانش را تحت تمرینات بدنی سخت و طاقت فرسا قرار دهد.

کلانتر جدید غرب لندن شناخته شده است که از آخرین کالری بازیکنانش نهایت استفاده را می کند و این فصل و تیم جدیدش نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

ایونینگ استاندارد لندن گزارش داده است که پوچتینو قصد دارد آمادگی بازیکنان چلسی را در تمرینات پیش فصل آزمایش کند.

به گزارش رسانه های انگلیسی، سرمربی آرژانتینی یک “برنامه بدنسازی 2 هفته ای طاقت فرسا” برای آبی های لندن در کمپ تمرینی چلسی در کوبهام در نظر گرفته است.

چلسی پس از یک فصل ضعیف در لیگ برتر که در رده دوازدهم جدول به پایان رسید، زیر نظر سرمربی سابق تاتنهام و پاری سن ژرمن کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

کالوین دیویس، دروازه بان سابق ساوتهمپتون که با پوچتینو در این تیم کار کرده است، درباره تمرینات پوچتینو می گوید: «یک قسمت از تمرینات او 75 دقیقه بدون وقفه طول کشید. یادم می آید مورگن اشنایدرلین کنارم نشسته بود و می گفت فکر می کرد در حال مرگ است. سپس مجبور شد بلند شود و دوباره شروع به دویدن کند.»

تا چند روز دیگر، از ماه جولای، پوچتینو رسما هدایت چلسی را برعهده خواهد گرفت و چند هفته فرصت دارد تا قبل از شروع تور پیش فصل، بازیکنان را به اندازه کافی بشناسد.

چلسی فصل جدید لیگ برتر را از 13 آگوست (22 مرداد) با دیداری دشوار مقابل لیورپول آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/




این مقاله را به صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید