بهترین نکات برای خرید کمپرسور اسکرال کوپلند

برند کوپلند که یکی از از برند‌های ذیل تیم کمپانی امرسون الکتریک است، کمپرسورهای متنوعی به جهت به کارگیری در ادامه سیستم‌های برودتی و تهویه مطبوع ایجاد می‌کند. یکی از از تولیدات  همین شرکت، کمپرسور اسکرال کوپلند هست که به جهت کاربردهای خانگی و نصفه صنعتی زیاد پرطرفدار است. در ادامه همین نوشته ضمن شناخت مختصر با کمپانی امرسون و مارک کوپلند، به معرفی و آنالیز کمپرسور اسکرال کوپلند می‌پردازیم.

کمپرسور اسکرال کوپلند

کمپرسور اسکرال کوپلند یکی از از پرفروش‌ترین محصولات همین کمپانی است، که از آن در ادامه اشکال سیستم‌های تهویه مطبوع صنعتی و خانگی و همینطور سیستم‌های برودتی به کارگیری می‌شود.

از خصوصیت کلیدی کمپرسور اسکرال کوپلند می‌توان به طراحی مهندسی شده در ادامه واحد R & D بسیار حرفه‌ای همین شرکت، به کارگیری از فناوری‌های روز جهت ارتقاء میزان مرغوب بودن ایجاد و همینطور راندمان زیاد بالای کمپرسور، سازش با محفظه زیست، آلودگی صوتی اندک آن اشاره کرد.

شرکت کوپلند با معرفی کمپرسور اسکرال خویش در ادامه اواسط  ده سال 1980 میلادی، انقلابی را در ادامه سیستم‌های برودتی و تهویه مطبوع تولید کرد. از آن پس کمپرسورهای اسکرال کوپلند به تیتر یک منشا در ادامه صنعت تهویه و تبرید شناخته می‌شوند. امروزه با اعتنا به استقبال صنعت های از همین متاع کمپانی کوپلند، بیش از 100 میلیون دستگاه از کمپرسور اسکرال کوپلند گزینه به کارگیری قرار گرفته‌اند.

ظرفیت کمپرسور اسکرال کوپلند از 1.5 تا 60 اسب بخار در ادامه سری‌های گوناگون موجود می‌باشند، تا نیاز صنعت های گوناگون را با اعتنا به موقعیت کاری آن پاسخ‌گو باشد.

از ویژگی‌های کلیدی کمپرسور اسکرال کوپلند:

طراحی بهینه

بازدهی بالا

آلودگی صوتی زیاد کم

طول قدمت بالا

مصرف الکتریسیته کم

سازگار با محفظه زیست

امروزه موضوع محفظه زیست، گرمایش زمین و تخریب لایه اوزون یکی از از نگرانی‌های کلیدی صنعت های برودتی و تهویه است. کمپانی کوپلند در ادامه راستای کمتر اثرات مخرب گازهای مبرد قدیمی، مبادرت به طراحی و ایجاد کمپرسورهای اسکرال کرده هست که با مبردهای نسل تازه که اثرات زیست محیطی کمتری دارا هستند سازگارند.

کمپرسورهای کوپلند بسته به نیاز صنعت های سری‌های متفاوتی دارا هستند که هر کدام کاربرد و ویژگی‌های یگانه خویش را دارند. در ادامه ادامه با سری‌های متداول کمپرسور اسکرال کوپلند در ادامه بازار جمهوری اسلامی ایران آشنا خوا‌هیم شد.

کمپرسور اسکرال ZR کوپلند

سری ZR کوپلند را می‌توان پرکاربردترین سری کمپرسورهای اسکرال کوپلند دانست. کمپرسور ZR کوپلند مطلوب به جهت سیستم‌های تهویه مطبوع نظیر چیلر‌هایی هست که با گاز R22، R134a و یا R407C کار می‌کنند.

کمپرسور اسکرال ZP کوپلند

این سری هم نظیر کمپرسور ZR برای سیستم‌های تهویه‌ای هست البته مطلوب به جهت مبرد R410A می‌باشد.

کمپرسور اسکرال ZRD و ZPD کوپلند

حرف D در نوع کمپرسروهای اسکرال کوپلند نشان‌دهنده کمپرسور اسکرال دیجیتال کوپلند است. کمپرسورهای دیجیتال مهم مکانیزم در دست گرفتن گنجایش پیشرفته به جهت سیکل‌های چندین مرحله‌ای است.

کمپرسور اسکرال  ZBو ZBD کوپلند

از همین سری از کمپرسورهای کوپلند در ادامه سیستم‌های برودتی با رنج دمایی میانگین به کارگیری می‌شود.

مشخصات فنی کمپرسور اسکرال کوپلند

کمپرسور اسکرال کوپلند یکی از از محصولات پرطرفدار در ادامه صنعت تهویه مطبوع و سردخانه سازی است. به جهت این که بتوانید جدول مشخصات فنی آن را آنالیز کنید، خوبتر هست بدانید همین کمپرسور بر شالوده مدل، امکان ها و مشخصات مختلفی دارد. در ادامه ادامه، مشخصات فنی کمپرسور اسکرال کوپلند با مدل ZR و به جهت دو نوع گنجایش گوناگون ذکر شده است:

مدل       ZR36K3-PFJ     ZR72KCE-TFD

نوع کمپرسور      اسکرال  اسکرال

حجم جذب (CFM) 113.0   240.0

حجم خروجی (CFM)        61.9     140.0

توان مصرفی (وات)          3870    8880

جریان الکتریکی (آمپر)      7.4       15.1

ولتاژ (ولت)        380-420/3/50/60        380-420/3/50/60

راندمان سرمایشی (BTU/ساعت)     109,000           222,000

راندمان گرمایشی (BTU/ساعت)                125,900                      239,400

روغن گزینه نیاز (لیتر)      5.5       12.0

وزن (کیلوگرم)    70.0     128.0

لازم به ذکر هست که مشخصات فنی کمپرسور اسکرال copeland برای هر نوع و حجم جذب خاصی می‌تواند مختلف باشد. در ادامه نتیجه، به جهت پی بردن مشخصات تام و ظریف تر، خوبتر هست با کمپانی ایجاد کننده یا این که نمایندگی های قانونی تماس بگیرید.

مشخصات فنی کمپرسور اسکرال کوپلند

خرید کمپرسور کولر گازی اسکرال کوپلند

خرید کمپرسور کولر گازی اسکرال کوپلند به برهان قابلیت‌ها، توانایی‌ها و میزان مرغوب بودن بالای آن یکی از از گزینه‌های پرطرفدار در ادامه صنعت کمپرسور هاست. با اعتنا به تقاضای بالای همین محصول، کمپانی کوپلند با عملکرد به جهت بهبود همیشگی میزان مرغوب بودن و عرضه محصولات مطلوب، توانسته هست رده لطف در ادامه بازار جهانی کمپرسورها پیدا کند. در ادامه نتیجه، خریداران می‌توانند از نمایندگی‌های فروش قانونی کمپانی کوپلند در ادامه حوزه‌ خویش یا این که فروشگاه‌های آنلاین که محصولات همین کمپانی را عرضه می‌کنند، نظیر کمپانی دی کول خرید کردن کمپرسور اسکرال کوپلند را انجام دهند. با اعتنا به این که کمپرسور اسکرال کوپلند یک متاع پیچیده و گرانبهاست، حتماً می بایست با اعتنا به تعیین نوع مطلوب به جهت نیاز خویش پرداخته و از نمایندگی‌های فروش قانونی و یا این که فروشگاه‌هایی با سوابق و قابل اعتماد خرید کردن کنید.

قیمت کمپرسور اسکرال کوپلند

قیمت کمپرسور اسکرال کوپلند، به علت ویژگی‌ها و مشخصات فنی متفاوتی که در ادامه هر نوع وجود دارد، متغیر است. همین متاع با اعتنا به گونه و سایز آن، قابلیت‌های فنی، تکنولوژی به کارگیری شده در ادامه طراحی و بقیه عوامل، در ادامه بازار به قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شود.

به تیتر مثال، یک کمپرسور اسکرال کوپلند با گنجایش کاهش و پایین‌تر از یک نوع پیشرفته‌تر، با ارزش کمتری عرضه می‌شود. همچنین، بعضا از ویژگی‌ها نظیر صدای کم، قدمت طولانی و عملکرد بالا، می‌توانند منجر شوند ارزش کمپرسور کولر گازی کوپلند از محصولات دیگر در ادامه بازار فراتر باشد.

در کل، ارزش کمپرسور اسکرال کوپلند به ویژگی‌ها و مشخصات فنی آن بستگی دارااست و به جهت همین، به جهت تعیین بهترین آیتم می بایست با اعتنا به تام جزئیات و داده ها موجود در ادامه کاتالوگ‌ها و مشاوران فنی کمپانی کوپلند اعتنا کرد. همچنین، در ادامه خرید کردن و انتخاب ارزش کمپرسور اسکرال کوپلند، توصیه می‌شود با نمایندگی‌های قانونی کمپانی یا این که فروشگاه‌های دارای و مشهور تماس بگیرید.

کاتالوگ کمپرسور اسکرال کوپلند

 

کاتالوگ کمپرسور اسکرال کوپلند شامل داده ها مفصلی درباره کمپرسور اسکرال با کوپلند بوده و شامل مشخصات فنی، قابلیت‌ها، مزایا و مشخصات فیزیکی کمپرسور است.

برخی از اطلاعاتی که ممکن هست در ادامه کاتالوگ کمپرسور اسکرال کوپلند وجود داشته باشد عبارت‌اند از:

نوع کمپرسور: همین کاتالوگ شامل اطلاعاتی درباره گونه کمپرسور اسکرال کوپلند می‌باشد.

ظرفیت کمپرسور: همین کاتالوگ اطلاعاتی را در ادامه خصوص گنجایش کمپرسور (به واحد CFM یا cubic feet per minute) و توشه برقی مصرفی (به واحد ولت) هم ارائه می‌دهد.

پارامترهای فنی: همین کاتالوگ شامل پارامترهای فنی از گزاره فشار خروجی، حداکثر فشار کاری، دمای خروجی و ارتفاع قدمت اثرگذار است.

ابعاد کمپرسور: همین کاتالوگ شامل اطلاعاتی در ادامه خصوص میزان و وزن کمپرسور و بعدها فضای اضطراری به جهت کارگزاشتن آن می‌باشد.

قابلیت‌های کمپرسور: همین کاتالوگ شامل اطلاعاتی در ادامه خصوص قابلیت‌های کمپرسور اسکرال کوپلند نظیر پشتیبانی از سیستم‌های کنترل، صدای اندک و چرخه کاری بهینه می‌باشد.

مزایای به کارگیری از کمپرسور: همین کاتالوگ شامل توضیحاتی در ادامه خصوص مزایای به کارگیری از کمپرسور اسکرال کوپلند نظیر صرفه جویی در ادامه مصرف انرژی، صدای کم، قدمت طولانی و کمتر هزینه‌های مراقبت می‌باشد.

نمایندگی فروش کمپرسور اسکرال کوپلند

شرکت کوپلند یک کمپانی فی مابین المللی هست که در ادامه حوزه ایجاد و عرضه اشکال کمپرسورهای صنعتی کار دارد. همین کمپانی به دنبال پیدا نمودن نمایندگان فروش در ادامه مرحله دنیا هست تا بتواند محصولات خویش را به شکل گسترده‌تری به بازار عرضه کند.

برای استعلام نمایندگی فروش کمپرسور اسکرال کوپلند در ادامه حوزه‌ خود، می‌توانید با کمپانی کوپلند تماس بگیرید و داده ها اضطراری را التماس کنید. همچنین، می‌توانید از شیوه وب سایت قانونی کمپانی کوپلند به نصیب نمایندگی‌های فروش در ادامه دنیا مراجعه نمایید و با بازدید لیست نمایندگان، نمایندگی مطلوب در ادامه حوزه‌ خویش را پیدا کنید.

در هرصورت، به جهت انجام هرگونه تعامل با کمپانی کوپلند، می‌توانید با تماس با کمپانی و یا این که مراجعه به وب سایت قانونی آن، داده ها دقیقتری درباره نمایندگی فروش کمپرسور اسکرال کوپلند در ادامه حوزه‌ خویش به دست آوردن کنید.

فروش کمپرسور اسکرال کوپلند

آشنایی با کمپانی وسیع امرسون

امرسون الکتریک یک کمپانی چندین ملیتی و وسیع در ادامه ایالات متحده است، که مارک کوپلند (تولیدکننده کمپرسورهای اسکرال) یکی از از برندهای ذیل تیم آن کمپانی است. شرکت امرسون در ادامه زمینه‌های زیادی کار می‌کند از جمله‌ آن‌ها می‌توان به ایجاد اشکال حسگرهای صنعتی پیشرفته، اشکال تجهیزات برودتی و تهویه مطبوع، اشکال تجهیزات کنترلی و اتوماسیون صنعتی و … اشاره کرد.

شرکت امرسون نخست به تیتر ایجاد کننده موتورهای الکتریکی کار خویش را شروع کرد. در ادامه سال 1890 برادران متسون با سرمایه جان وسلی امرسون کمپانی امرسون الکتریک را در ادامه ایالت میزوری آمریکا تاسیس کردند.

این کمپانی با توسعه کار خویش به تیتر ایجاد کننده موتورهای AC به تیتر او‌لین ایجاد کننده همین موتورها در ادامه شمال آمریکا لقب گرفت. آنگاه از سال 1897 پنکه‌های سقفی همین کمپانی معرفی شدند، که با طراحی مخصوص به شخص خویش راندمان بالا و آلودگی صوتی اندک داشتند.

از ده سال 1930 سپس از روزگار سکون اقتصادی کمپانی امرسون با رهبری جوزف نیومان پس از آن‌که 2/3 فروش خویش را از دست دیتا بود توانست مجدد کار خویش را توسعه دهد و تولیدات انبوه الکتروموتور و اشکال فن‌ها را از سروصدا بگیرد.

از سال 1939 کمپانی امرسون ایجاد موتورهای هرمتیک خویش را شروع کرده بود که به برهان مبارزه جهانی دوم همین کار متوقف و کمپانی امرسون آغاز به تولیدات پوکه و برجک اسلحه به جهت ارتش کرد.

با سر کردگی باک (W.R. “Buck”) شرکت امرسون جان تازه‌ای گرفت. با گسترش بخش تحقیقاتی خویش علاوه بر آن‌که توانست محصولات جدیدی را معرفی نماید هم‌چنین فعالت خویش را به بیرون از مملکت هم توسعه داد. 36 مارک ذیل تیم در ادامه ارتفاع 15 سال حاصل فعالیت باک در ادامه کمپانی امرسون بوده است.

در سال  2020 کمپانی امرسون الکتریک 130 سالگی خویش را جشن گرفت. امروز همین کمپانی حدود 88 هزار کارمندان در ادامه سراسر دنیا دارااست و کار خویش را در ادامه زمینه‌های متفاوتی از گزاره سیستم‌های در دست گرفتن صنعتی، فناوری‌های الکتریکی، سیستم‌های ذخیره‌سازی الکتریسیته و … ادامه می‌دهد.

یکی از شرکت‌های ذیل تیم امرسون الکتریک، کمپانی کوپلند هست که در ادامه زمینه تجهیزات برودتی و سیستم‌های تهویه مطبوع کار می‌کند.

کمپرسورهای کوپلند

برند کوپلند امرسون، یکی از از شناخته شده‌ترین برندها در ادامه صنعت تبرید و تهویه مطبوع است. از تولیدات همین کمپانی می‌توان به موردها ذیل اشاره کرد:

کمپرسورهای اسکرال کوپلند

کمپرسورهای پیستونی هرمتیک

کمپرسورهای پیستونی سمی هرمتیک

کندانسیگ یونیت

انواع کنترلرهای سیستم‌های برودتی

در ادامه ضمن مروری بر رویه فعالیت کمپرسورهای اسکرال با کمپرسور اسکرال کوپلند عمده آشنا خوا‌هیم شد.

آشنایی با کمپرسورهای اسکرال

در هر سیستم تبرید تراکمی به عبارتی طور که از نام آن پیداست، مبرد می بایست فشرده یا این که متراکم شود. همین فعالیت دو برهان دارد. اولاً با ارتقاء فشار مبرد، دمای تقطیر آن ارتقاء می‌یابد و مبرد می‌تواند در ادامه کندانسور در ادامه دمای محفظه مایع شود. برهان دوم آن هست که مبرد به جهت حرکت در ادامه سیکل و طی نمودن مسیر خود، نیاز به انرژی دارد. همین انرژی به وسیله کمپرسور تامین می‌شود.

کمپرسورها در ادامه سیکل تبرید تراکمی سپس از اواپراتور و قبل از کندانسور کارگزاشتن می‌شوند. کمپرسورهای تبریدی اشکال متفاوتی دارند، از گزاره پیستونی، اسکرو، اسکرال، روتاری و ….

این کمپرسورها در ادامه مقایسه با کمپرسورهای پیستونی حرکت کمتری داشته و در ادامه عاقبت ارتعاشات در ادامه آن‌ها کاهش است. جریان مبرد هم یکنواخت‌تر بوده و بازدهی‌ بالایی دارند. آلودگی صوتی هم در ادامه آن‌ها زیاد کاهش است.

دیدگاهتان را بنویسید